51 de Dacia Duster, cadou de 800.000 Euro pentru Republica Moldova

51 de Dacia Duster Cadou de 800.000 Euro pentru Republica Moldova

Conform acordurilor internationale dintre guvernul de la Bucuresti si cel de la Chisinau, SGG (Secretariatul General al Guvernului) a comunicat ca a semnat un contract in valoare de 800.000 Euro (3.55 milioane lei) cu compania Renault Commercial Roumanie.

Prevderile contractului presupun achizitionarea a 51 de autoturisme marca Dacia Duster Laureate, care vor fi donate de catre Romania guvernului Republicii Moldova. Conform surselor Mediafax, acordul a fost adjudecat de Renault Commercial Roumanie, subsidiara grupului francez Renault, la data de 13 august 2014. Renault a castigat licitatia deschisa in mod lejer, deoarece aparent nu s-au inregistrat alte oferte oficiale.

Vecinii nostri de peste Prut vor primi masinile in perioada care urmeaza. Cadoul constand in 51 de Dacia Duster va fi oferit prin intermediul Programului Rabla.

Lansat in martie 2010, Dacia Duster propune un SUV care surprinde prin accesibilitate si designul modern, amprenta Reanult facandu-si facuta simtita prezenta. Dacia a reusit in ultimii ani sa se impuna pe piata internationala ca si pe plan national.

In anul 2013, publicatia “New York Times” descria Duster-ul drept cea mai “hot” masina europeana, ideala pentru orice persoana interesata de un 4×4 la un pret redus (sub 10.000 Euro) in conditiile crizei economice care ne obliga sa ne limitam drastic bugetul de cheltuieli. Se preconiza inca de pe atunci ca Dacia Duster va avea monopol pe piata auto “low cost” pana in anul 2018.

Modelul 2014 propune un design special si multe functii utile, accesibile si eficiente. Noul Duster propune un consum redus de carburant si limitarea emisiilor de CO2 prin functiile Eco Mode si Gear Shift Indicator, regulator/limitator de viteza si mult-ravnita asistenta la parcarea cu spatele.

In mod cert, Dacia Duster va ramane un element competitiv pe piata auto interna si internationala, iar donatia celor 51 de Dacia uster catre Republica Moldova ar putea fi vazuta ca o investitie de imagine atat pentru compania producatoare cat si pentru tara noastra.

Share
This entry was posted in Blog and tagged , , . Bookmark the permalink.